Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

6 Μαΐου 1979: Είναι η δική μας επέτειος


Είναι η δική μας επέτειος. Η επέτειος όλων εκείνων των ξεχωριστών, που πίστεψαν ότι, απέναντι στην δύναμη των αριθμών μπορεί να υψωθεί η δύναμη της ανθρώπινης θέλησης.

Σηκώσαμε ανάστημα. Ξεγυμνώσαμε το κόμμα των πολιτικών κομμάτων. Αναδείξαμε τη νιότη ως πολιτική οντότητα.

Προβλέψαμε το μέλλον. Μιλήσαμε για τον ρόλο του Ελληνισμού. Δώσαμε αποστολή στον Έλληνα.

Εφαρμόσαμε διαδικασίες εκπαίδευσης και ανάδειξης στελεχών. Δημιουργήσαμε έναν στρατό ανιδιοτελών αγωνιστών. Αποδείξαμε ότι η συλλογική ηγεσία υπερέχει του αρχηγισμού.

Προτείναμε μοντέλο διακυβέρνησης. Το στηρίξαμε στην συνεργασία των δυνάμεων του μόχθου και του πνεύματος. Φέραμε στο φως την αξία του υπεδάφους και της φύσης του Ελληνικού χώρου.


Στο απροσδόκητο και αγνό που δημιουργήσαμε, η ιστορία του έδωσε μια εντολή …"Προετοιμάστε το μέλλον".

Για την δράση μας και τα όνειρά μας "κριτές να μας δικάσουν είναι οι αγέννητοι και οι νεκροί".

Ως τότε, ας διαβάσουμε και πάλι τη "Φυλή της Νίκης" και ας μην ξεχάσουμε ποτέ:

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΣ!

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΙΠΠ. ΔΑΚΟΓΛΟΥ






Η ΦΥΛΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ

Κοίταξα πίσω μου και είδα Ιστορία.
ΕΝΟΙΩΣΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ
Κοίταξα γύρω μου και είδα χάος.
ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ
Κοίταξα εμπρός μου και είδα δρόμο.
ΕΙΠΑ "ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΘΩ" 
Κοίταξα μέσα μου και είδα πίστη.
ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΦΘΑΣΩ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ



1 σχόλιο:

  1. ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 6 ΜΑΙΟΥ 1979.. ...Δεν ήμουν από την πρώτη στιγμη... διότι ήμουν εγκλωβισμένος στην κατάρα της διχόνοιας... μέχρι να καταλάβω ... να διακρίνω το φως μέσα στην ομίχλη... 3 Σεπτεμβρίου 1981, ένωσα την ψυχή μου με το Κίνημα...
    ΕΜΑΘΑ να διαβάζω την ψυχή μου, τον προορισμό μου...
    ΕΙΔΑ το ΦΩΣ που δημιούγησε τα Θεόπνευστα Γλυπτά και ξέφυγα από την τοκογλυφική αποδοχή των μαρμάρων ... της Φυλής κληρονομιά....
    Δεν ήμουν από την αρχή ... αλλά κάθε ημέρα προσπαθώ να είμαι αντάξιος και να ανήκω στην συνέχεια...
    ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π